Πως να διαχειριστούμε δυσάρεστα συναισθήματα που ενδεχομένως βιώνουμε αυτή την περίοδο;

Μένουμε σπίτι όλοι απέναντι σε μια δύσκολη περίοδο για όλους, είναι κάτι που γίνεται για καλό σκοπό όμως παράλληλα μπορεί το να έχουμε απομακρυνθεί απο τους δικούς μας ανθρώπους ή το να μην έχουμε την δυνατότητα να απολαύσουμε μια βόλτα, να μας δημιουργεί έντονα και δυσάρεστα συναισθήματα.

 

 

 

Τι χρειάζεται να κάνετε:

 

Διατήρηστε επικοινωνία με σημαντικά άτομα: Είναι πολύ σημαντικό να επικοινωνούμε με τους δικούς μας ανθρώπους αξιοποιώντας όλα τα μέσα τεχνολογίας που μας επιτρέπουν να ερχόμαστε κοντά με τα αγαπημένα μας πρόσωπα όσο μακριά και αν βρίσκονται. Όταν δεν χάνουμε επαφή με όσους αγαπάμε, λειτουργεί ανακουφιστικά για εμάς γιατί τους νιώθουμε με αυτόν τον τρόπο κοντά μας.

 

Να έρθετε κοντά με τον εαυτό σας: Είναι πολύ σημαντικό αυτές οι ημέρες να βοηθήσουν ώστε να έρθετε κοντά με τον εαυτό σας και να αντιλειφθείτε όλα όσα βιώνετε καθώς και ποιές σκέψεις σας δυσκολεύουν ή σας επιβαρύνουν ψυχολογικά. Όσο πιο κατανοητό και ξεκάθαρο μας είναι το τι αισθανόμαστε, τόσο πιο εύκολα θα μπορέσουμε να το αντιμετωπίσουμε.

 

Να θυμάστε: Η δύναμη βρίσκεται μέσα σας, και όχι στις σκέψεις σας, οι σκέψεις ειναι ικανές να δημιουργούν ή να κατευθύνουν τα συναισθήματά μας, όμως εμείς μπορούμε μόνο να τα διαχειριστούμε και να τα ελέγξουμε στην πραγματικότητα!

 

  1. Εστιάστε στις σκέψεις που σας δυσκολεύουν και απαντήστε σε αυτές με μια ερώτηση: “σε τι με ωφελεί αυτή η σκέψη, τι κερδίζω με αυτή την ανησυχία;”
  2. Εστιάστε την προσοχή σας στο εδώ και τώρα, δημιουργήστε όμορφες στιγμές χαράς με την οικογένειά σας, ακούστε μουσική, γυμναστείτε, κάντε δουλειές που σας ευχαριστούν και σας γεμίζουν θετικές εικόνες και εμπειρίες

Ενημερωθείτε και εμπιστευτείτε έγκυρες πηγές γύρω απο συναισθήματα που μπορεί να βιώνετε (θλίψη, άγχος, αγωνία, πανικό, απογοήτευση), ώστε να βρείτε κάποιες χρήσιμες συμβουλές που μπορεί να σας βοηθήσουν στο να ανακουφίσετε σε ένα βαθμό το τόσο έντονο συναίσθημα που μπορεί να βιώνετε.

 

Τέλος, μπορείτε να επικοινωνήσετε με έναν ψυχολόγος διαδικτυακά με κάποιον που παρέχει συνεδρίες μέσω βιντεοσυνομιλίας, ώστε να μην βιώνετε μόνοι τόσο έντονα συναισθήματα και σκέψεις.

 

 

 

Αγγελική Καβαλλιεράτου

Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας / Ψυχολόγος BSc

Κλινική & Κοινοτική Ψυχολόγος MSc

Ειδικευόμενη Συστημική Οικογενειακή Ψυχοθεραπεύτρια

Μετεκπαίδευση στην Παιδοψυχολογία και Ψυχολογία Εφήβων

Αγγελική Καβαλλιεράτου
Άρθρα δημιουργήθηκαν 256

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Σχετικά άρθρα

Ξεκινήστε να γράφετε τον όρο αναζήτηση επάνω και πατήστε enter για Αναζήτηση. Πατήστε ESC για ακύρωση.

Επιστροφή επάνω