Σειρά βιβλίων – Εκδόσεις Πατάκη

Πως μαθαίνουν τα παιδια; Από τις θεωρίες μάθησης στην παιδαγωγική πράξη, απλά και κατανοητά.

Το βιβλίο αυτό, απευθύνεται στους φοιτητές των παιδαγωγικών σχολών αλλά και στους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν ήδη και θα ήθελαν να θυμηθούν τα βασικά σημεία των θεωριών μάθησης.

Παρουσιάζει τους σπουδαιότερους επιστήμονες, από διάφορα θεωρητικά πεδία, οι οποίοι συνέβαλαν με την έρευνα και τη σκέψη τους στην εξέλιξη της παιδαγωγικής και της διδακτικής, καθώς και μερικά από τα βασικά παιδαγωγικά ζητήματα που αφορούν τον τρόπο με τον οποίο μαθαίνουν τα παιδιά και, ειδικότερα, τα παιδιά της πρώτης σχολικής ηλικίας.

Περιέχει επίσης μια επισκόπηση σύγχρονων θεμάτων, όπως η συναισθηματική νοημοσύνη, τα ζητήματα φύλου, η μάθηση σε εξωτερικούς χώρους.

 

 

 

Παιχνίδια αυτοεκτίμησης για παιδιά!

 

Στο πρακτικό αυτό βιβλίο η συγγραφέας παρουσιάζει μια πληθώρα διασκεδαστικών και εύκολων στην εκμάθηση παιχνιδιών για παιδιά 5-11 ετών, που έχουν επιλεγεί με κριτήριο τη δυνατότητά τους να συμβάλουν στην αύξηση και στη διατήρηση της αυτοεκτίμησης στα παιδιά.

Ο στόχος είναι να μπορέσουν όλα τα παιδιά να αναπτύξουν τις γνωστικές, κοινωνικές και συναισθηματικές δεξιότητές τους μέσω παιχνιδιών.

 

 

 

Διαχείριση συμπεριφοράς στη σχολική τάξη. Πρακτικές ιδέες για εύκολη και αποτελεσματική εφαρμογή.

Τα προβλήματα συμπεριφοράς μπορούν να διαταράξουν το κλίμα στην σχολική τάξη, να σπαταλήσουν τον χρόνο του εκπαιδευτικού και συνεπώς να επηρεάσουν την εκπαίδευση και την καλή διάθεση των παιδιών.

Οι συμπεριφορές που παρουσιάζουν δυσκολίες στη διαχείρισή τους είναι ποικίλες: απλή διάσπαση, έλλειψη προσοχής και συγκέντρωσης, τάση για καταστροφή, υπερκινητικότητα ή τάση για απομόνωση.

Το βιβλίο αυτό συγκεντρώνει την πολυετή εμπειρία της συγγραφέα στη διαχείριση ευρείας γκάμας δύσκολων συμπεριφορών μέσα στην τάξη.

Πιο συγκεκριμένα, το βιβλίο αυτό δίνει γρήγορες, εύκολες και αποτελεσματικές τεχνικές ώστε να βοηθήσει τα παιδιά να συγκεντρώνονται στη δουλειά τους και να υιοθετούν την κατάλληλη συμπεριφορά στο πλαίσιο της σχολικής τάξης. Συνεπώς, βοηθά τα παιδιά να αναπτύξουν ευρεία γκάμα δεξιοτήτων αποδεκτής συμπεριφοράς στο πλαίσιο του σχολείου.

 

 

 

Παιχνίδια διαχείρισης θυμού για παιδιά.

Αυτός ο πρακτικός οδηγός βοηθάει τους ενήλικες να κατανοήσουν και να διαχειριστούν τον θυμό που συχνά προκαλείται στα παιδιά. Επίσης, παρουσιάζει μια ποικιλία εύκολων στην εφαρμογή παιχνιδιών, τα οποία ενισχύουν επιτυχημένες στρατηγικές διαχείρισης θυμού για παιδιά ηλικίας 5 έως 12 ετών.

Το βιβλίο αυτό, με τρόπο απλό και κατανοητό, δίνει το απαραίτητο θεωρητικό υπόβαθρο σε όσους ασχοληθούν με τα παιχνίδια (ενεργητικά και παθητικά, λεκτικά και μη-λεκτικά, για μικρές ή μεγάλες ομάδες), τα οποία περιλαμβάνονται στο δεύτερο μέρος. Τα παιχνίδια αντιμετωπίζουν ζητήματα που αφορούν παιδιά διαφόρων ηλικιών, όπως η κοινή χρήση ενός παιχνιδιού ή η πίεση από συνομήλικους. Επίσης, ενθαρρύνουν τα παιδιά να προσεγγίσουν τα συναισθήματά τους για να διευκολύνουν την προσωπική τους εξέλιξη και την επίτευξη υγιών σχέσεων.

Είναι μια ιδανική πηγή παιχνιδιών για εκπαιδευτικούς, για γονείς και για όλους εκείνους που εργάζονται με παιδιά για τη διαχείριση θυμού.

 

 

 

 

Αλλαγές, άγχος, αγωνίες. Πως να βοηθήσετε το παιδί να τα αντιμετωπίσει.

 

Το βιβλίο αυτό προσφέρει χρήσιµες θεωρητικές γνώσεις µαζί µε µια µεγάλη ποικιλία δραστηριοτήτων και παιχνιδιών για παιδιά που αντιµετωπίζουν τέτοιες δυσκολίες. Στόχος του είναι να βοηθήσει στην καλλιέργεια της αυτογνωσίας και της αυτοπεποίθησης των παιδιών. Στο πρώτο µέρος αναλύονται µε απλό τρόπο οι λειτουργίες των συναισθηµάτων και οι ανθρώπινες αντιδράσεις σε καταστάσεις, ενώ περιγράφεται και ο ρόλος της φαντασίας στη λήψη σωστών αποφάσεων. Το δεύτερο µέρος αποτελείται από οδηγίες για τη διεξαγωγή δραστηριοτήτων, καθώς και από υλικό που µπορεί να φωτοτυπηθεί και να χρησιµοποιηθεί σε αυτές. Οι δραστηριότητες µπορούν να διεξαχθούν µε µεµονωµένα παιδιά ή µε οµάδες. Στόχος των δραστηριοτήτων είναι να συνειδητοποιήσουν τα παιδιά, µε τη βοήθεια ενηλίκων, πώς βλέπουν τον εαυτό τους και τους άλλους, πώς αισθάνονται και τι θα ήθελαν να επιτύχουν.

Το βιβλίο έχει κυρίως σχεδιαστεί για χρήση µε παιδιά ηλικίας 7-11 ετών, αλλά οι ιδέες που περιέχει µπορούν εύκολα να προσαρµοστούν για χρήση με μικρότερα ή μεγαλύτερα παιδιά, καθώς και παιδιά µε µαθησιακές δυσκολίες. Αποτελεί ένα πολύτιµο εργαλείο στα χέρια δασκάλων, θεραπευτών, κοινωνικών λειτουργών, γονιών και κηδεµόνων, καθώς και όσων θέλουν να βοηθήσουν τα παιδιά να διαχειριστούν τις αλλαγές, το άγχος και τις αγωνίες.

 

 

 

 

Παιχνίδια συναισθηματικής αγωγής για παιδιά. Συμπεριφορά, αυτοπεποίθηση, φιλία, συνεργασία.

Περιλαµβάνει παιχνίδια και δραστηριότητες που βοηθούν τα παιδιά να κατανοήσουν τα συναισθήµατά τους και να εκφραστούν θετικά. Οι δραστηριότητες που περιέχονται στο βιβλίο αυτό διερευνούν:

– τις σχέσεις µε τους συνοµηλίκους και τις φιλίες

– τον εκφοβισµό και την παραβατικότητα

– τη συµµετοχή και τα δικαιώµατα του πολίτη

– την ανάπτυξη της αυτοεκτίµησης

– την αφύπνιση των φιλοδοξιών

– την αύξηση των κινήτρων.

Οι δραστηριότητες προάγουν τη συναισθηµατική ευηµερία και ενθαρρύνουν τα παιδιά να βάζουν πρώτα σε λέξεις όσα αισθάνονται και ύστερα να προχωρούν σε πράξεις, βοηθώντας τα µε τον τρόπο αυτό να είναι ασφαλή και χαρούµενα.

 

 

 

 

Αγγελική Καβαλλιεράτου

Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας / Ψυχολόγος BSc

Κλινική & Κοινοτική Ψυχολόγος MSc

Ειδικευόμενη Συστημική Οικογενειακή Ψυχοθεραπεύτρια

Μετεκπαίδευση στην Παιδοψυχολογία και Ψυχολογία Εφήβων

Αγγελική Καβαλλιεράτου
Άρθρα δημιουργήθηκαν 256

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Σχετικά άρθρα

Ξεκινήστε να γράφετε τον όρο αναζήτηση επάνω και πατήστε enter για Αναζήτηση. Πατήστε ESC για ακύρωση.

Επιστροφή επάνω